DUODEKA is hard aan het groeien. Dit heeft zich de afgelopen tijd niet alleen vertaald in een nieuw kantoor, maar ook in een aantal nieuwe medewerkers. Vandaag introduceren wij David en Joey aan jullie!

Wie is David?

David: Mijn naam is David Schulpen, ik ben negentien jaar en studeer Communicatie & Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. Doordeweeks ben ik woonachtig op kamers in Tilburg, in het weekend ben ik meestal in mijn geboorteplaats Sittard. Binnen mijn opleiding volg ik de specialisatie Bedrijfscommunicatie- en Digitale Media, zo hoop ik mijzelf klaar te stomen voor een carrière in de marketing. Ook ben ik fanatiek voetbalsupporter en schrijf hierover op In de Hekken.

Wat jij bij DUODEKA?

David: Sinds ongeveer twee maanden geleden loop ik stage als (online) marketeer bij DUODEKA. Dagelijks ben ik bezig met het bijhouden van de Sociale Media kanalen, het schrijven van blogs, website teksten en nieuwsbrieven, Google Analytics, SEO en probeer ik DUODEKA onder de aandacht te brengen in de media.

Waarom DUODEKA?

David: Om mezelf naast mijn opleiding in de praktijk te ontwikkelen ben ik op eigen initiatief op zoek naar een stageplaats gegaan. Na oorspronkelijk gesolliciteerd te hebben bij Bobmail, bracht Bob van Bobmail mij in contact met de mannen van DUODEKA. Bij DUODEKA waren ze op zoek naar een stagiair (online) marketing. Deze taak vul ik sinds eind januari in. DUODEKA is een fris bedrijf waarvan het management volledig bestaat uit jonge ondernemers. Ik krijg veel vrijheid, maar wordt ook gestuurd waar nodig. In deze omgeving kan ik mezelf ideaal ontwikkelen!

Wat hoop je te bereiken bij DUODEKA?

David: In de eerste plaats hoop ik de komende zes maanden te gaan knallen op het gebied van (online) marketing. Na afloop van deze zes maanden zullen we zien wat de toekomst brengt.

Nader kennismaken met David? Kom eens langs op onze altijd gezellige VrijMiBo!

More content about Digital Transformation & Venture Building?







Want to read more? Click one of the #tags

#Cases #Digitale Transformatie #DUODEKA #Venture Building